Bebeğim grip oldu sağlık ocağına götürdüm bı tane burun damlası verdi normalde bı yaş altına verilmiyormuş serum fizyolojikten sonra kullan dedi. Yapıyorum hepsini buhar da verdim tıkalı hala burnu. uyuyamıyor geceden beri bı tavsiyeniz var mı. Viks duydum doktor ona benzer bişi al yastığına damlat kullan diyor hemşire çocuk doktoru onay vermeden kullanma diyor şaşırdım kaldım ne yapmalıyım