kevser_unall günde 5 in üstü idrarlı bez normal. Ben şöyle yapıyorum memeyi emzirdikten sonra doymadığını hissedersem mama yapıp EDS ile meme kenarından veriyorum, o doyunca bırakıyor. Birde evde tartınız varsa ben bebek kucağımda tartılıyorum. Sonra eşime verip kendim tartılıyorum, aradaki farkı bebeğin kilosu gibi düşünüyorum.direkt doğru değil ama kabaca bir fikir veriyor, haftada bir tartıyorum genelde.