Semra2557 Kızlar bir tane kızım var bu 2. Gebeliğim ve şu 10 gündür hafif hafif kıpırtı hissediyorum kelebeğin kanat çırpması gibi normal mi kızımda çok geç hissetmiştim😌
annelik_delilik Semra2557 ben ilk hamilelimde 15+4 de hissetmiştim kimse inanmamıştı ama 😂 sizin birde ikinci bebekmiş erken hissediyor olabilirsiniz
koalamiyim Semra2557 ay maşallah 🧿🧿 ben de 12 haftalık hamileyim sabırsızlıkla bekliyorum o kıpırtıları 🙈
Dilek0001 Oğlumda 14. Haftada hissetmiştim. 2. Hamileliğiniz ve karın bölgenizde çok yağlanmanız yoksa çok normal erken hissetmeniz 🥰
Lucy Semra2557 Normal canım. İç karnım çok dar olduğu için iki bebeğimde de 13 14 haftalarda hissetmeye başlamıştım. Kişiden kişiye değişiyor yani. Ama 15 16da daha anlaşılır oluyor 🥰
AlinaEmreHan1 Semra2557 ben ilk hamileliğimde oğluma hamileyken yani bu haftalarda öyle hissetmiştim , balıklar yüzüyor gibi oluyordu sanki 🤣
Meleklianneeee Canım istersen hamilelikle ilgili şeyleri happy mom da sor orada daha çok hamileler olduğu için daha çok yardımcı olurlar diye düşünüyorum
Semra2557 Meleklianneeee orda da olumsuz postlar çok atıyorlar canım insan ister istemez okuyunca kötü oluyor burda öyle birsey yok bundan önce o vardı hamileligimde olumsuz postlar okudum tedirgin oldum ister istemez düşük yaptım sonuç o yüzden oraya girmek istemiyorum insan içi daralıyor inan ki ya negatif enerjiyi çekiyoruz iyice onlarla