annelik_delilik Arkadaşlar bebeğim 4 ay 15 günlük geceleri sık uyanmaya başladı uyandıgındada ağlayarak uyanıyor emmekte istemiyor uyumakta istemiyor gece beni kucagında gezdir diyor… şimdi bu 4.ay atağımı 5.ay degişimimi ? Bebeğim 5 aylık degil mi şuanda ?
trakyalikizce annelik_delilik 4. ayı atak krizi yaşamadan geçirdik çok şükür dedim ve 5. aya girdiğimiz gibi başladı resmen 9 gündür canımıza okuyor uyku konusunda🫠🫠
annelik_delilik Yigitefeninannesi_ Ben de 5.aya girdik diyorum arkadaşım 4 aylık bebegin diyor dedm acaba ben mi yanlış biliyorm..gecenin üçünde ıslık çalarak emziriyorum ne zaman geçer bu atak 🤦🏻♀️
Yigitefeninannesi_ annelik_delilik 4 ay atagi zor diyende var normal geçti diyende şükür biz çok zorlanmadık inşallah sizinkide bir en evvel biter
annelik_delilik trakyalikizce biz 4.aya girdigimizde meme reddi yaşamıştk o zamanda uyumak istemiyordu falan ama şuanda uykuda aglayarak uyanması dahada arttı emme desen hala sıkıntılı ne olacak bilmiyorm🥲