Sinemmmonurr bnde Nisan da yapacağım canım kuğu konsept beğenmiştim ama aşırı büyük bn evimde yapacagim ama sonradan gezinirken gel al konseptler çıktı karşıma hemde çok çok uygun hatta bedava nerdeyse onu ayarladım eşim arabayla alıp gelip kuracak ama çok şık LED’li cemberli silindirli falan görsen bu fiyata şaka mı dersin bn bile inanamadim birde hediye ayicikli mumluk yaptırdım dünde prenses elbise ve kraliçe taç aldım 😍 öyle hazırlık devam ediyor 💜