Bebeğim cok fazla ıkınıyor uykusunda bile çok ıkındığı için doğru düzgün uyuyamıyor dün doktora gittiğimizde doktor cok fazla emzirmişsin içinde gaz birikmiş o yüzden ıkınıyor dedi her emzirme arasında gazını cıkarmam gerektiğini söyledi suan yapıyorum ama ne zaman geçer tam olarak sizdede böyle durum olan var mı