Acemimom1 Kızlar ilk defa salatalık yiyecek bebeğim nasıl vermeliyim ? 8 buçuk aylık. Dilim şeklinde versem bigazinda kalır mı ki
nazlimom_ Acemimom1 dilimleyip kücük kücük verin pütürlü yemeye alıssın 9-10 aylıkken eline veriyodum kütür kütür yiyordu şimdi 1 yasında
Asyaveannesi04 Acemimom1 dilim şeklinde boğazında kalır şuan, ben o aylarda rendeleyip veriyordum şimdi 15 aylık dilim veriyorum
lceLady Acemimom1 5 aylık tadım döneminde vermiştim. Öğürme refleksi olduğu için kontrollu verirseniz ters bi durum olmuyor. Salatalıgı soyup eline verirseniz daha iyi olur zaten yarısından cogunu tükürüp atacak
1anne2velet Ben eline veriyorum. Hem damağını kaşıyor hem de emerek kendisi yiyor hiç öyle kesip rendeleyip vermedim. Sadece büyük parça koparmasını takip ediyorum.
Acemianneszn 1anne2velet ben de ayni sekilde veriyorum gozetimim altında en son kalanlari çay kaşığı ile siyirip yediriyorum
Eminecak Acemimom1 ben rendeleyip verdim sevmedi. Dilim şeklinde ben tutup onun isirmasini sağladım öyle de sevmedi galiba salatalık sevmiyor 😂
Acemianneszn 1anne2velet hem oyle hem de biraz oyalanirken ben de onunla yemek yeme firsati bulabiliyorum 🤭
MinikPandam_ Acemimom1 bebekken benim boğazımda kalmış boğuluyormusum o yüzden ben bebeğime rendeleyerek vermeyi düşünüyorum. Biraz büyüsün eline alır yer
burcuo Acemimom1 Solidstarts diye bir uygulama var. İngilizce ama hangi besini hangi ayda ne şekilde vereceğinizi söylüyor size. Dilerseniz bakabilirsiniz. 😊