Oğlum bıngıldağı ķapali dogdu zaten ayrintili da erken kapanmıs diye soylemisti doktor ama dogum sonrasi cocuk doktorunun yaptigi açiklama beni tatmin etmedi her ay baş cevresi buyumesini takip edicez buyurse sıkıntı yok diyor bu ay 5 aylik 42 cm persentil tablosuna göre bi tık kücük dedi onumizde ki ay tekrar bakalim dedi
🔸️ Bu süreçten gecen var mı varsa beni biraz aydinlatir misiniz ? 😔