E devlet üzerinden soyad değişimi yaptık sadece bir harf değişimi..
aylardır sorun olmuyor eski kimliği kullanıyoruz kurumlarda vs ama niye böyle soran da var. Zaten değişicektim kücük oglumla benimkini mayıs sonu dogum var diye bekledim.
Doğmadan basvururum dedim az zaman kaldı sımdı. Başvursam ne kadar sürede eve kimlik gelir acaba 1 ay sürer mi?
Birde; Eşimde değişmesi gerek ama o poposunu kaldırana kadar onu bekleyemem ehliyet ve değişmesi gereken baska evraklarda var onun.
Diyelim ki o kimliğini düzeltmedi. Yenidoğan bebegin kimliği baba düzeltmese dahi hangi soyadı baz alırlar acaba. Sistemde yenisi gozukur değil mi? 3 cocukla birde sezeryan olacam kimlik idaresinde ugrasmak istemiyorum da 🫢