Kızlar 47 günlük oldu kızım ve 15 günlükten itibaren malesef benim sağlık sorunumdan dolayı aptaml mamaya başladık.120yi bi öğünde bitiriyoruz çoğu defa ama versem hala içecek duruyor.Aradan 1 saat geçiyor yine aranıyor aç gibi anlamadım gerçekten.Gazı da çıkıyor ama bana çok mama içiyor gibi geliyor bi akıl verin bana.Doğum kilosu 3320ydi geçen hafta 4650 olduğunu öğrendim dolu beziyle.4400 bezsiz gibi düşündük te.Kaç saatte bi vermeliyim?Meme emse her istediğinde verin diyor doktor ama konu mama olunca bide ölçü çok içince bilemiyorum ne yapmalıyım