Kendime trendyoldan bir gömlek 140 tlye aldim, kumaşı 5 para etmezmis:( kotondan da bir pantolon aldım 250 tlye. Keske ikisini de almayıp evden biseyler giydeydim, uygun diye aldım ama kalite 0. Keske tek giyim pahali olsa neyse derdik ama gidişat hiç iyi değil. Çocuklarımız neler görecek nasıl bir düzende yaşayacak düşünmek bile istemiyorum. Umarım bir şeyleri düzeltme şansımız varken düzeltiriz..