Burcu61 vallahi hiç sormayın öyle bozuluyor ki insanın morali yaşamayan bilmez dışarı insan içine çıkasım.gelmiyor çoğu zaman dışarda duvar yanlarindan yürüyor öyle demira parmaklık olursa onların yanından yürüyor ağaçlara öyle bakıyor yani anlatamam size bende götürdüm nörolojiye otizm diyemem ama belitisi var dedi yani bakış için 2 tane psikiyatri gördü biri özel bir devlet onlarda otizm demedi ama bu bakış genelde otizmli olanlarda oluyormuş işte araştırdıkça batağa giriyorum sanki😰 oğlum 18 aylık olacak kısa komutları alıyor uzun komutları almıyor anne diyor daha çok bilinçli olarak vs dün de özel eğitime götürdüm destek alması açısından işaret parmağını kullanmıyor henüz psikiyatri 1 ay boyunca bı gitsin bakalm dedi dün özel eğitimdeki hocası güzel ilgilendi Allah var ama bana otizm gün gelmedi yaa algıları açık göz teması isme tepkisi var ortak dikkat güzel ayına göre normal dedi valla uykularım haram oldu sanki inadına daha çok yapıyor gibi seslenince bakıyor o esnada hipnoz olmuyor ama yapıyor yani