Biz 6. Ayda nimenrix 7. Ayda yani dünde bexsero yaptırdık bize ay ay hangisini olacak yazdı doktorumuz sadece nimerix için sağlık ocağı aşısı ile denk geliyordu sorun olmaz dedi. İkisini aynı anda olur mu bilmem ama bexsero ağır Bi aşı diye biliyorum