Kızlar bebeğiniz için değil normal yaptığınız Yayla çorbasını nasıl yapıyorsunuz😃 ben önce pirincini haşlıyorum, sonra yoğurt, un bazen yumurta sarısı koyuyorum her zaman değil iyice karıştırıp su ilave edip sonra pirincini ekliyorum. Ama pirincine suyu fazla ekleyip yoğurt un yumurta karıştırıp o pirinçli suyun içine atıyorlarmış ben hiç öyle yapmadım. 😃 Siz benim gibi mi yapıyorsunuz ikinci dediğim şekilde mi?