Merhaba kızımı allerji doktoruna götürmem lazım çocuk doktoru yönlendirdi ama randevu bulamıyorum bir türlü 2 ay oldu iyileşemiyor çocuk randevu talep oluşturdum 2 aydır yok alanlar nasıl alıyor bu nasıl iştir anlamadım… var mı öneriniz nasıl alıyorsunuz ?