-ElifiM54 Kızlar gardırop uygulamasından bısey aldınızmı guvenılırmı? Kanguru almayı düşünüyorum ıkıncı el mamadus kırkbes kıloyum zorlanırmıyım kullanırken çok büyükmu kullanan varmı aranızda fıyatları pahalı sekız aylık oğlum acaba gerek yokmu
Dolores -ElifiM54 bence hiç almayın. Zaten zayıfmışsınız muhtemelen yarım saat taşıdıktan sonra sırt ağrınız başlar. Bu kadar şey aldım tecrübe ettim en gereksizi kanguru imiş. Sadece bir kez taktım bir daha takmadım.
Deletedmom_39 -ElifiM54 gardropstan alıyorum da satıyorum da ama bence 8 ay kanguru kullanmak için büyümüş 🙈🙈
Mom_42 -ElifiM54 dolap uygulamasını kullanıyorum hem satış hem alış ben çok ürün satın aldım bir sorun yaşamadım
Tosbikkkk Dolores kime göre neye göre 😁 kanguru en çok benim işime yaradı desem =) hatta dışarı çıkınca eşim kanguruyla gezdirdi kaç kez
Fatmasasmaz Dolores bende çok kullandım ya tepe tepe kullandım yani Şuan olsa yine kullanırım o derece
hunilimomm -ElifiM54 ben kullanıyorum mamadus iki çocuk büyüttüm onunla benim kurtarıcım pazara gidicem bugün küçüğü koyucam kanguruya gidicem 😂 eğer tam beline güzel takarsan ağrı olmuyor kaç kilo bebiş
Tosbikkkk -ElifiM54 erkek bebek benimki ve hiç sorun olmadı. Miniço mağaza varya bilindik olan ordan aldım
Dolores Tosbikkkk seni başka postlarda da görüyorum. Cahilliğin diz boyu. Forumun herbokoluğusun ama bir şey de bildiğin yok. Durup durup bana sarmana da gerek yok artık nasıl bir kuyruk acın varsa anlamadım. Rica ediyorum benim postlarıma ya da benim yaptığım yorumlara cevap yazma. Hadi canım hadi