Merhaba hanımlar. Bebeğim 5 ay 25 günlük. Son 1 haftadır geceleri 10 da uyuyan ve sabaha kadar sadece beslenme için uyanan bebeğim bi türlü uyumuyor. Direniyor uyumamak için. Ve iştahsızlandı. Ateşi veya huzursuzluğuda pek yok. Oyun istiyor hep. Ama gece bir türlü uykuya dalamıyor. İştahı cok azaldı asla yemiyor. Mesela 120 cc mama verdiğimde 40 cc içip gerisini içmiyor. Biberonda huzursuz. Kafasını bir sağa bir sola çevirip duruyor. Bu nedir bilen var mı. Doktora götürmem gerekli mi ?