Honey1 grkmediz ben 40 imdan sonra doktora gittim alttan muane yapti ve ultrasonla bakti hersey normal rahimin oturmus dedi tabi hemen baslamadim kilo aldim baya bi emzirme 66 ydim 71 oldum simdi basladim evde duvar platesi yapiyorum ama diyette yapiyorum sutumu koruyarak
Cileklimilkshake grkmediz sezaryenden 4 ay sonra başladım ben herhangi bi sıkıntı sorun vs olmadı ama herkesin bedeninin vereceği tepki farklıdır. Ufak ufak evde başlayın çok zorlamıycak şekilde ona göre devam edin 😇😇
grkmediz Honey1 ya ben de başlamak istiyorum salona gitmek istiyorum ama 6 ay falan diyorlar bana çok geç geldi 6 ay
Honey1 grkmediz bende oyle bir yazi gormustum dogumdan sonra 6 ay ile 1 yila kadar vucud normale donuyormus vallahi ben bogazimk tutamayan gillerdenim o yuzden basladim bence basla ya bilirsin
grkmediz biroglanannesii1 karın falan çalıştınız mı peki ben de tüm vücut başlamak istiyorum içimiz patlamaz demi😂😂😂
biroglanannesii1 biroglanannesii1 Hayır karın için biraz zaman verin kendinize ben genel yürüyüş yaptım bacak popo çalıştım 3 4 ay sonra diye hatırlıyorum başladığımı
grkmediz Honey1 ya ben boğazımı mecbur tutuyorum bebekten bi şey yiyemiyorum. Ama spora alışık vücudum ve açıkçası çok da özledim spor yapmayı. Kilo da aldım baya 😂🤭
Honey1 grkmediz vallahi ben surekli tatli yedim hal yesem yerim canim cok istiyor ama bende cok kilo aldim simdi evde spora basladim bende sende baslaa yaza yetisirmiyiz bilmem ama her zaman fit olmak guzel ya saglik icin
Seyhangmss Honey1 tatlı konusu sanırım çoğumuzda var bende sürekli yiyorum normalde pek sevmezdim ama 😏😁
grkmediz Hepinizin yazdıklarını okudum karın hariç çalışmaya ve kardiyoya başlıcam inşallah bayramdan sonra ,yoksa bu görüntüm beni çok üzüyor