Kızlar ailem 5 yıldır oturuyor eski kiracı. Ev sahibi 1800 den 6bine çıkartıyo kirayi. Devletin verdiği kurala göre de %25 oranında zam yapabilir. Bununda söyledik bize diyor herşey pahalandı vs. Anlamıyor ne yapmak lazım he bide isterseniz çıkarsınız dedi tehdit gibi.