Kızlar daha öncesinde tartışmalarda kendim de fikir verdim bu konuyla alakalı ama artık benim uyguladığım yöntemde işe yaramadı😣 Bebeğim dün 2 aylık aşılarını oldu huysuz ve ateşliydi doktoru sürekli emzir dedi resmen memeden indirmedim fakat bu sefer olan bana oldu çok kötü yara oldu göğsümün ucu ve o kadar felaket bir ağrı ki bu sağ göğsümden bebeğimi emziremiyorum bu seferde mastit oldum göğüs kanallarım tıkandı. Acıdan ağrıdan ölmek üzereyim pompa canımı çok acıtıyor zeytinyağı, kantoron yağı, soğan, lansinoh krem, kendi sütüm hepsini denedim hiçbir faydası olmuyor. Başka bildiğiniz yöntemler varmı nolur yardımcı olun acıdan kıvranıyorum