Pera01 evet evet sadece anne sütü ile besleniyor eğer sütünüzün yettiğini düşünüyosanız diğer seçenekleri düşünmeyin bile bana hemşire çok az kilo almış 2 hafta sonra gel bakalım olmadı mama takviyesi başlarız demişti ben gitmedim sütüm varken neden takviye alayım dedim sütünün yaraması için tahin pekmez ceviz tarzı şeyler tüket canım