Benim kızımda 2 aylık ve o da sürekli ıkınıyor, uykusunda sürekli ıkındığı için bende uyuyamazdım ama artık ıkınma sesine alıştım o sesle uyuyorum, kızımda sürekli kucağımda uyumak istiyor, ben uzanıyorum onu da yüzüstü göğsüme yatırıyorum, beyaz gürültü açıp öyle uyuyoruz. Tabi eğer huysuzluğu üstündeyse öyle de uyumuyor fakat hiç yoktan iyidir 🫠