Arincanim04 Bebeğim 20 günlük kaka yaparken çok zorlanıyor ağlıyor özellikle emerken sanki çıldırıyor göğsümü koparmaya çalışıyor sanki ağzıyla aynı durumu yaşan var mı ne gibi çözüm buldunuz
Sblsrgnsn Arincanim04 canim benimde 21 gunluk bebeğim aynen cok zorlaniyor kakasini yaparken her emzirmeden sonra gaz cikarmaya calisiyorum sirtini sivazliyorum ama yinede cok kivraniyor hele dun gece saatlerce ugrastik isin kabiz oldgnu dusundum ama baya sulu da yapti sanirim bu donemlerde gaz basliyor 🙁
Eylulebrar Arincanim04 canım yeni alışmaya çalışıyor bebeğin doktorunla danış gaz ilacı verecektir sırtını sıvazla masaj yap birde Kuman’a kimyonlu rezene çayını iç mutlaka
umutasafm Arincanim04 aynı durum bizde de nurse harveys colex diye bir gaz ilacı verdi doktorumuz ve ben makatına zeytin yağı sürüyorumkulak çubuğuyla rahat yapyor
Arincanim04 Sblsrgnsn biraz önce araştırdım da normalmiş sanırım canım ya 6 Ay kadardevam edebiliyomuş inşallah devam etmez ama 😐😐