Deletedmom_61 Kızlar sezeryan doğumdan sonra ilk 3 ay falan aşırı terleyerek utanıyordum normalde de çok terliyordum kızım 17 aylık son bir aydır kafam göğüs kismim vs bildiğimiz su gibi oluyor oda 20-21 derece resmen tişörtüm ıslak oluyor