Minigim38 önce sütü 2 taşım olacak şekilde kaynatiyorum sonra kısık ateşte 10 dakika pişiriyor bir kepçe yardımıyla havasını alıyorum sonra soğumaya bırakıyorum. Bu sırada kac litre süt kaynattiysam litre başı 1 kasik yogurt çıkarıyorum. Derece varsa derece ile yoksa serçe parmak ile ilikligjni kontrol ediyorum derece ile kontrol ediyorsanız 45 derece olması lazım. Sonra soğuyan sütten yoğurda alıp karıştırıyorum pürüzsüz olacak mayamiz. Sonra süt ile iyice karıştırıyorum. Kavonozlara yapacaksanız üstününe peçete örtün direkt kapak kapatırsanız içinde su buharlaşip sivilasmasina sebep oluyor sonra iyi e sandıktan sonra 5 saat bu şekilde yatım saat te üstü açık bekletiyorum. Buz dolabına da kapaklarını kapatmadan 1 gün beklemiyorum tas gibi oluyor 🙂