Oğlumu 2,5 aylık sünnet yaptırdık. Sadece doktorun verdiği kremleri kullandık. Her altını açışta 1 hafta boyunca kremlerini sürdük bezini kapattık. Çişi zaten iyileştiriyor yeter ki kakası bulaşmasın sünnet bölgesine. Bardak filan kesinlikle koymayın dedi doktor. Hemen iyileşti ağrı sızı hiçbir şey olmadı.