Merihh Kızlar merhaba. Bebeğim 15 aylık, müzik dinlemeyi çok seviyoruz biz özellikle de hayvan temalı hayvan seslerinin içinde olduğu çocuk şarkılarını falan çok seviyor. Ekran göstermeden sadece müzik dinletmenin bir zararı var mı acaba biliyor musunuz?
thecamellia Merihh bir zararı olmaz dinletin tabi bizde açıyoruz dinletiyoruz oynuyoruz beraber benim kızımda çok seviyo hatta bilerek oynasın diye görüntülü açmamaya çalışıyoruz görüntü açınca görüntüye bakıyo çünkü
Merihh thecamellia aynen ben de böyle alıştırmaya çalışıyorum seviyor da yine de bir sormak istedim çok teşekkür ederim 🥰🙏🏻