tatlibiranneo tuba18_ daha erken bence telaş yapmak için bu arada aşkım bebeğim kuzum diye seslenmeyin sürekli ismini söyleyin 🥰
Hndealnathn 8 9 ay ve sonrasında bakması isteniliyor genel anlamda bir de çok sık ismini tekrar ederseniz bunaliyorlarmis.bizim doktorumuz her saniye her dakika isminle seslenme demisti
tuba18_ Hndealnathn ya işte ilk başlarda biraz bakıyordu bi kaç gündür bakmamaya başladı eşim fark etti ismiyle bakmıyo diye