Benim arkadaşımın çocuğunda gozlemledigim bazı belirtiler var ama kendinisine söyleyemiyorum yanlış anlar diye göz teması hic yok yada varsada cok çok az var hep başı öne egik insanlardan kaçıyor ismine asla bakmıyor annesi bi yere gittiği zaman lavaboya falan direk gelir kucagima annesi çıkana kadar korkarak bekler bikac kez bunu yaptı bu aralar yapmiyor tabi suan daha hırçın olmaya başladı uyku düzeni asla yok şuan 3 yasinda 1 yaşından beri gündüz uykusu hic yok yemek konusundada 1 yaşından beri sadece belirli şeyler yer ve hala konuşması yok daha yeni yeni 1 aydır anne falan diyor anlasilir baska kelimesi yok bikac kelimesi var ve arabaları tek sıra dizer ben sadece her gördüğümde ki belirtiler belki normaldir bilmiyorum ben doğru mu seziyorum bilmiyorum ama çok üzülüyorum dogruysada ve ben nasıl anlatabilirim