2.5 aylık oğlum var Geceleri uyurken reflü yatağında yatırıyorum hala nolur nolmaz kusar vs diye artık kendi yatağına yatsın reflüyü al diyorlar korkuyorum. Sizce artık kendi yatağında mı yatmalı zaten kendi yatağında yatıyorda, yatağın içinde reflü yastığı var