kahvekolik__ benim oğlum da üç aylıkken gündüzleri 1,5 saat uyuduktan sonra kalkıyordu ben bilerek onun biraz daha yorulması amaçta gezdiriyordum onunla oyun oynamaya çalışıyordum daha sonrasından besliyordum ve zaten tekrardan uyku moduna geçiyordu geceleri ise üç veya 4 saat Durak’sız zaten uyuyabiliyorlar acıktığını zaman zaten kendiliğinden kalkıyor veya uykusunun içinde elleriyle ayaklarıyla sürekli dönmeye çalışıyor ve hareket halinde hareket halindesin zaten acıkmıştır ve uyanacaktır biz şu an tam beş aylığız bazen aynı sorunu ben de yaşıyorum bakıyorum elleri ayakları rahat durmuyor hemen İsmi ile sesleniyorum veya kalk oğlum haydi diyorum bu şekilde ona tepki vermesi amaçlı ismi ile seslenerek uyandırabilirsiniz🤍