Kızlar doğum yapalı 4 buçuk ay oldu geçen ay hastaneye gidip spiral taktırdım ama taktırmaz olaydım adetim çok düzensizleşti çok uzuyor 15 16 günü buluyor artık özüre girmiş oluyorum bu sebepten oruç da tutamadım bu ay hiç napmalıyım sizce doktora gitsem bişe yaparlar mı