egemom09 evet işte bunu eşimde anlasa keske bazen istemeden bağırıyorum yat artık diye eşim diyor ne bağırıyosun bağırma ya anlamıyor yemin ederim bebeğim bir dk yerinde durmaz heryere giriyo her çöpü ağzına koyar gece eşim saat 11 e bazen 12 e kadar iş çıkışı arkadaşlarıyla eğlenmeye gider eve gelir uykum var der ben artık bebeğe değil.ona sinirleniyorum cunki yardım etmiyor evde olsa tamam eder ama geç saatlere kadar tek bakıyorum bugün dedim briaz yatim ebbege yemek ver kendiside yemek yapmak istedi bana diyor ben yemekmi yapayım bebegemi bakım nasıl yetisicem ya dedim ben nasıl yapıyorum inan uyumadan klaktim geri artık çok yoruldum vallahi usandım ya bende onun gbi gezip kafa dağıtmak istiyorum bende rahat olmak istiyorum daha bugün prizde sorun çıktı korkuyorum gitme deidm bsiey olmaz diyip giti ya krize griicwm artik