Sevde123 bsratetik kendim için bürdegiyim i gördüm bugün instgramda oradan iki tunik aldm moda selvime de güzel şeyler gelmiş kızlarıma lcw ☺️
bsratetik bsratetik teşekkürler lcw baktımda çok beğendiğim olmadı 9 aylık kızım ama minyon 6-9 alcam tam olsun büyük durmasın diye
Fatosveaselbebek bsratetik cocuklara istagramdan kardes tulumu aldim ayicikli kendime guvenemiyorum bi kere verdim internetten 400 tl cope giti carsiya cikip bakicam deneyerek cocuklarada istagramda kidshom_official diye sayfadan aldim kapida odemeli
BZM Oznrusk mağazadan aldım, sayfasında bulamadım çünkü aralıkta gelmişti🙈 ilk o zaman beğenmiştim, 500 tl di, pahalı diye almamıştım, bi hafta önce 280 e aldım 1-3 ay son kalmıştı😂
AyseAlyamm bsratetik bizim bulunduğumuz yer sıcak 22-23 derece olucak bayramda . Yine de bej rengi ceket aldım