Vee hanımlar günlerdir 30 ss çıkan sütümü uzun uğraşlar sonucu 40 ss ye çıkarmışım 😁😁umarım geri düşmez bebeğim için bu bile yeterlidir heralde bilmiyorum ama mamaya alıştığı için bide doymuyor gibi geliyor bana sürekli emzirmeye çalışıyorum bugün 4 saat ağladı emdi ağladı emdi mama verdim de uyudu çok zorlanan var mı benim gibi böyle