Bereninannesi__ Halimes5757 anneniminki de 0dı Salı günü yattı ama bana yatırmayacaklar artık herhalde
Musabnannesi Bereninannesi__ benimde son hane 2 hala kayıt bulunamadı diyor galiba bize yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
1eylulll_ Ödemeniz hazırdır diyor ama kurum ödemelerinde gözükmüyor böyle olup ta pttden çeken var mı
Hfzbusra34 Merhaba hanımlar sonda açıklama istyr neyden dolayı destek istiyorsanız diye herhalde. Ne yazsam bilemedim kiradayım bebeğim var mama bez zor oluyor