ozgesimsek Herkese merhaba 8 aylık bebeğim özellikle gece uyurken çok hareketli dönüp duruyor Buda haliyle uyanmasına sebep oluyor neden uykuda böyle hareketli acaba bilenleriniz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
Giiizemmmms ozgesimsek merhaba, gaz damlası kullanıyor musun? Ben gazdan şüphelendim birazcık… kakasını düzenli yapabiliyor mu bide? O da rahatsız edebilir..
Oznur_0708 ozgesimsek hareketlenmesi normal büyüyor ve ayağa kalkacak daha beşiğin içinde gezecek desteksiz uyuyor herhalde bu yüzden sürekli gel beni yatır diye uyanıyor yol yakınken en iyisi uyku eğitimş
Dmlkndkc ozgesimsek 18 aylık oğlum var hala uyanıyor yatakta bebeklik döneminde de çok uyandı bunda hep bir neden aramayın uykusu sevmiyordur belkide yada sizin kokunuzu istiyordur. Giydiğiniz bir tişörtü kafasının altına serin öyle yatırın deneyin.
ozgesimsek Giiizemmmms gazı olduğu düşünmedim gazı çıkıyo kakasınıda rahat yapıyor damla kullanmamaya başladım artık büyüdü die