Merhaba 2 ay 10 günlük oğlum var, her 2-3 saatte bir emzirmem gerekiyor mu ? Ayrıyetten mama da veriyorum dr tavsiyesiyle sütün yetersiz dedi , hem mama hemde emziriyorum ama oğlum yeri geliyo 3-4 saat uyuyor uyanmıyor mama verdiğimde bu arada (75-90 cc) veriyorum uyandırmam gerekli mi 4 saatide geçse kendisi uyanıyo ama yinede 4 saat sürüyor uyuması bazen 2 saatte uyanıyor hemen