İyi geceler arkadaşlar. Kızım dün oksurmeye başladı kuru öksürük prospan aldık şimdi 1 saattir uyandı burnu akıyor ve hapşırıyor sanırım grip oldu 1 yaş için çekim yaptırmıştır cumartesi günü sanırım orda üşuttü. Vicks sürüyorum gogusune ayaklarına Tereyağ ile pekmez ısıtıp veriyorum buhar tutuyorum burnunu aciyorum fizyolojik serum ile ıhlamur veriyorum başka önerileriniz var mi acaba