Sütünüz azaldıysa tutmayın bence benim sütüm etkilenmediği halde vicdanım elvermedi tutmadım bebeğim 7 aylık düzgün ek Gıda yemiyor zor yediriyorum memeye bağımlı hala o yüzden hakkına giriyormuşum gibi hissediyorum bebeğiniz bir daha ne zaman emecek sizi alabildiğini alsın sizden tutmayın bence