mrvyad orayla görüştüm onlar oyun grubu değilde direk düzenli gelecek öğrenci kabul ediyorlarmış kızım henüz 14 aylık, çevremizde kızımın iletişim kurabileceği hiç çocuk yok taşucundayız olanlarda rus, ailelerdende uzaktayız dışarıda çocuk görünce üstüne atlayası geliyor öyle seviniyor bende istedimki bir oyun grubuna götüreyim anne gözetiminde sosyalleşsin hem oyunlar oynasıl keşfetsin hem yaşıylarıyla bir arada olsun ama mümkün olmayacak sanırım ilçede 🥰