Glsmsvc Merhaba kızlar Bebek maması kullanacağız.Bebeğimin gaz problemi yok ama kabızlık yaşıyor. Bağırsaklarını düzenleyecek, sindirim sistemini etkilemeyecek temiz içerikli mama önerileriniz var mı?
shiningmother34 Glsmsvc kesinlikle ama kesinlikle her mama her bebeğe aynı etkiyi vermez lütfen dikkat edin. Ben hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum hiç bir şikayetim yok🙏
Ezgi_hsynmihre Glsmsvc doğduğu günden beri sma optipro kullanıyorum bir kabızlık hastalık vs hiç biri olmadı Kasım 15 doğumlu maşallah
i23m Hipp organik combiotic kullanıyorum arada. Sorun yaşamadım. Sadece anne sütü ile beslendiği döneme (5-6 günde 1) göre kakası daha sık.
Glsmsvc shiningmother34 evet herkes farklı mama kullanıyor zaten farkındayım. Kullanacağımız ilk mama ,temiz içerikli olsun istedim. O yüzden burdayım 🤭
Fatma_mav38 Bende cok kararsizim genel duyduklarim ya hip marka diyor yada sma diyor ben ilk kullandigim bebelac ti bendede kabizlik sorunj olunca buraktim ama simdi hangi mama kullanacagimi bilmiyorum