Allahın izniyle basit bir hastalık… Kanserin en masumu diyebiliriz. Bir arkadaşım da boynunda şişlik ile hastaneye gitti parça alındı ve lenfoma tanısı koyuldu. Kemoterapi ile hastalığı atlattı. Şuan çok sağlıklı şekilde hayatına devam ediyor. Hatta sigaraya başladı :-)