A-s çekim için ayrı, antibiyotik için ayrı tecrübem var. Çekimden önce yapılan anestezi süte geçmediği için emzirmede bir problem yaşamadık. Eve dönünce emzirdim.
Antibiyotik içinde, Bronşit olmuştum 1 hafta antibiyotik kullandım. Her antibiyotik kullandığımda 4 saat emzirmedim sağdığım sütü kaşık biberonla verdim hep, 4 saatin sonunda ilk 15damla sütü attım sonra emzirdim. Ama o sıra bebeğim 14 günlük falandı ondan o kadar az sütü attım. Şu an olsaydı en az 10ml sütü sağıp atardım.