Deletedmom006 bizim sariligimiz 22 olmuştu 1 hafta kontrolünde ortaya çıktı hep emzirmistim ama kilo da vermişti iki gün yattık hastanede eve döndüğümüzde bende hep şekerli su ve mama takviyesi yaptım o şekilde 1. Ayın sonunda geçmişti ama gözlerinin kenarlarında hala hafiften sarılık vardı ikinci ayda üçüncü ayda tamamen geçti cnm korkma uzasa da artık bişey olmaz inşallah üçüncü ayda tamamen gider