premsesannesi22 Kızlar merhaba bu gün 30 lik dişim çekildi anestezi ile 5 6 saat emzirmedim ama antibiyotik vermiş doktor emziriyorum dedim ama mecbursun 3 saat emzirme falan dedi bilginiz varmı gerçekten 3 saat sonra emzirsem süre etkisi azalıyor mu
baharbahce premsesannesi22 canım bende yaşadım aynısını ama bana anesteziden itibaren ilk 4 saat emzirmek yok ilk sütü sağıp atıyosun sonra tazelenen sütle devam ediyosun dedi dr. o süre içerisinde de kullanabilmek için önceden sağıp buzluğa koymuştum biberonla onu verdim dört saat içinde
baharbahce premsesannesi22 anestezinin etkisi geçince baya bi ateş titreme üşüme geldi bana iki gün daha antibiyotik aldım ve dikiş vardı ağzımın içinde günde 4 5 tane parol almak zorunda kalıyodum her emzirdiğimde de kızım kusuyodu ilaçlardan diye düşünüyorum zor bi süreçti yani canım sen nasıl yapıyosun şuan
premsesannesi22 baharbahce dikişlere dolayı bende antibiyotik kullanıyorum şu an ilk defa kullandığım için ilk sütümü iki saat sonra sahip atıyorum ama aniden içmek istediğinde ne yaparım diye korkuyordum
premsesannesi22 baharbahce gerçekten zor bir süreç bu iş diş acısı bir yandan bebisleri düşünmek diğer yandan
baharbahce premsesannesi22 premsesannesi22 ilk sütünü sağıp attıktan sonra mesela sağ göğsünü veriyosan sol göğsünü de sağıp dolaba kaldır iki saat sonra tekrar emzirdiğinde bu sefer sağ memeyi verip solu sağıp kaldır canım en azından kenarda hazır sütün olur istediğinde onu verirsin