Bebeğim 1 ay öncesine kadar misler gibi uyku düzeni olan bi bebekti, doğduğundan beri harika bi düzen içindeydi tam hayallerde ki bebek gibi …
Akşam 9 da yatar gündüz 11 de uyanır. Maksimum da 1-2 kere kalkardı..
Şimdi işe gece 2 yi görmeden uyumuyor ama yine de geç kalkıyor gündüzleri. Anlamadım ne yapmalıyım. Gündüz uykusunu kısalttım. Uyku moduna geçtiğimizi hatırlatıcak şeyler yaptım. Bugün 9 da uyudu 12 de bi kalktı full enerji ordan oraya yuvarlaniyo resmen. Sizce ben bi hatamı yaptım yoksa düzen mi değiştiriyor :( (bebeğim 7 aylık)