Tubacnr0 Merhaba anneler gece karnı tok alti temiz gazda Bi cikiyor Bi cikmiyor ama kısa süre sonra ağlayıp uyanıyor neden olabilir
Basaktrk Tubacnr0 daha hayata alışmaya çalışıyor ve gece gündüz ayrımı yok maalesef bir süre sonra düzene girecek normal
Tubacnr0 Basaktrk doğru ama insan Bi napsam diyor sarılıyorum öpüyorum kokluyorum minnosumu alışsın hemen
Melegimekavustum Tubacnr0 ben o ilk günler göğsümde yatırıyordum bir güzel uyuyordu ki minnoşum. Çok özledim o günleri 😭❤️
Melegimekavustum Tubacnr0 Allah bağışlasın. Her çocuk farklı olur diyorlar. Siz tabi tecrübelisinizdir. 😇
merveearas Benim oglumda öyleydi gaz sıkıntısı yoktu karnıda doyuyor du ama gece hiç uyumadı kırkı çıkana kadar devam etti sonra düzeldi dünyaya alışmaya çalışıyorlar daha çok erken canım düzelir