Honey1 555555 ayni dert bendede var dogum kiloma geldim nerdeyse cok fazla kilo aldim ben suan diyet yapiyorum diyetisyen esliginde ve evde egzersiz yapiyorum duzenli aslinda sut kalitesini bozmadan sana ornek vermk gerekirse bol yesillik bol su ara ogunlerde biraz kuruyemis kuru meyve normal meyve 1 adeti gecmeyecek bulgur vs bunlar hep sut icin ve hergun yuruyus veya evde egzersiz kilo vermemen imkansiz ben basladim insallah veririm
minnak1anne 555555 Bi diyetisyen eşliğinde diyet yapmanı tavsiye ederim ben o şekilde yapıyorum şuan. Zaten su süt yapan bir şey, diyetin baş tacıda sudur
Ayseleyla1 Diyetisyene gitmeniz en doğrusu, sütünüzün kalitesi ve miktarı azalmadan zayıflamanızı sağlar kendi kendinize diyet yapmanız sütünüzü tehlikeye atar
Serapucr Asiltas aynı durmdayım 25 kilo verdim cumartesi günü kırkmız cıkyor 😅 kahvaltı yapmaya fırsat bulamıyorum😶
EzgiG Asiltas 😂😂 aynen ben doğumdan 1 ay sonra eski kiloma döndüm bebeğim 9 aylık olacak hamilelik öncesinden bile düştüm
Asiltas Serapucr kötü bi haberim var büyüdükçe işler zorlaşıyor bizimki yarın 5 aylık olacak diyorum ki ah ah yenidoğanken kıymetini bilememişim 😂
Serapucr Asiltas genelde öyle diyorlarda baklım onu ve kendi haytımı düzene koymak için tüm çabamızı ortaya dökücem inşllah güzel geri dönüşümler alrım uysal bı bebek olur 😇😅
Mehtaponurs 555555 Ayni ben biri 3 biri 5 aylik oldu dogumdan ciktim 68dim suan 70 maşallahim var tek baktigim halde kilo almisim 😅 60 olmam lazim ben ufaktan basladim bisiler yapmaya 🥲
CaglaMenessa 555555 ben bayramdan sonra spora başlayacağım olmazsa diyetisyene gideceğim 5 kilo versem ideal kiloma ulaşıyorum, arkadaşlarım diyetisyen eşliğinde çok güzel kilo verdi , eşim çok yiyor abur cubur yemek her şey ben de onunla yiyince kilo aldım ☹️