Busrgok Doğum yaptığım hastanedeki doktor cildi çok hassas o yüzden demişti sonra doktoru değiştirdim direk anladı zaten önce yumurta diyeti yaptım azaldı sabahları çok az peynir filan yiyordum yüzünde sürekli benek benek kızarıklıklar geçmiyordu geçen gün sütlü bir tatlı yedim tüm vücudunda çıktı yine poposu boyun altı kulaklarının arkası pişik oldu şuan süt diyetinede başladım düzeldi çok şükür çok küçük oldukları için alerji testi negatif çıkabiliyormuş tam sonuç vermediğinden dolayı yaptırmıyor alerji testi ama belli bence bir doktora gösterin